Freitag, 16. September 2011

Fall(ing) Rebel


Sicherlich gibt es wichtigere Themen, über die man sinnieren kann. Trotzdem nahm ich mir kürzlich die Zeit, und stellte mir ein "Moodboard" für die kommende Herbst-Wintersaison zusammen. Neben dem bereits kürzlich gezeigten Fake Fur Fuchsmantel haben es mir diese Schuhe angetan. Wie es scheint, reite ich gerade auf dieser Urban-Indian-Rebel-Bohemian-without-a-cause-Welle mit. Denn, es wird ein wilder Herbst. Je m`excuse für so wenig Individualität, mes cheries... Wünsch euch wie immer einen schönen Abend.



Surely there's more important things to be thinking about. Nevertheless I recently took my time to arrange a "moodboard" for the coming autumn and winter season. Beside the fake fur fox coat I showed you not so long ago I've also taken a shine to these shoes. As it seems I'm currently riding the urban-indian-rebel-bohemian-without-a-cause-wave. Cause, it's going to be a wild autumn. Je m`excuse for so little individuality, mes cheries... As always I'm wishing you a lovely evening.

 








Keine Kommentare:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails